U cuntrollu di l'illuminazione cù DALI - a "Digital Addressable Lighting Interface" (DALI) hè un protokollu di cumunicazione per l'applicazioni di l'illuminazione di l'edificazione è hè utilizatu per a cumunicazione trà i dispositi di cuntrollu di l'illuminazione, cum'è ballast elettroni, sensori di luminosità o detectors di muvimentu.
Caratteristiche di u sistema DALI:
• Easy reconfiguration quandu cambiendu usu di stanza
• Trasmissioni di dati digitale via linea 2-wire
• Finu à 64 unità singuli, 16 gruppi è 16 sceni per linea DALI
• Cunfirmazione Status di luci individuali
• Almacenamiento di dati di cunfigurazione (per esempiu, assignazioni di gruppu, valori di scena di luce, tempi di sbiadimentu, illuminazione di emergenza / livellu di fallimentu di u sistema, livellu di putenza) in l'equipaggiu di cuntrollu elettronicu (ECG)
• Topologie di bus: linea, arbre, stella (o qualsiasi cumminazzioni)
• Lunghezza di u cable finu à 300 metri (secondu a sezione trasversale di u cable)
DALI Spiegà Simply
U protokollu indipendente da u fabricatore hè definitu in u standard IEC 62386 è assicura l'interoperabilità di i dispositi di cuntrollu in sistemi di illuminazione cuntrullabili digitale, cum'è trasformatori è dimmer di putenza. Stu standard rimpiazza l'interfaccia dimmer analogica da 1 à 10 V spessu usata.
Intantu, u standard DALI-2 hè statu publicatu in u quadru di IEC 62386, chì definisce micca solu i dispositi operativi, ma ancu i requisiti per i dispositi di cuntrollu, chì includenu ancu u nostru DALI Multi-Master.
Building Lighting Control: Applicazioni DALI
U protokollu DALI hè utilizatu in l'automatizazione di l'edifiziu per cuntrullà e luci individuali è gruppi di illuminazione. A valutazione di lumi individuali à l'elementi operativi è u raggruppamentu di luci sò realizati via indirizzi brevi. Un maestru DALI pò cuntrullà una linea cù sin'à 64 dispusitivi. Ogni dispusitivu pò esse assignatu à 16 gruppi individuali è 16 scene individuali. Cù u scambiu di dati bidirezionale, micca solu u cambiamentu è u dimming pussibule, ma i missaghji di statutu ponu ancu esse rimbursati à u controller da l'unità operativa.
DALI maximizeghja a flessibilità aghjustendu facilmente u cuntrollu di l'illuminazione (via software senza mudificazioni hardware) à e novi cundizioni (per esempiu, cambiamenti in u layout di a stanza è l'usu). L'illuminazione pò ancu esse assignata o raggruppata dopu a stallazione (per esempiu, cambiamenti in l'usu di a stanza) facilmente è senza rewiring. Inoltre, i cuntrolli DALI avanzati ponu esse integrati in sistemi di cuntrollu di livellu più altu è incorporati in sistemi cumpleti di automatizazione di l'edificazioni via sistemi di bus cum'è KNX, BACnet o MODBUS®.
Vantaghji di i nostri prudutti DALI:
• Installazione rapida è faciule di luci DALI via WINSTA® Pluggable Connection System
• Applicazioni liberamente programmable offre un altu gradu di flessibilità di prughjettu
• Capacità di cunnette sensori è attuatori digitali/analogici, è ancu sottosistemi (per esempiu DALI, EnOcean)
• Conformità standard DALI EN 62386
• "Mode Easy" per u cuntrollu di funzione di illuminazione senza prugrammazione cumplicata
Tempu di Postu: Nov-04-2022